نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید میدانی، از باغ راه حضرت زهرا (س) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باغ‌راه‌های دنیا یاد کرد که در مناطق ١٧ و ١٨ در حال اجراست و تصریح کرد که در صورت شکل‌گیری، باعث ارزش افزوده برای ساکنان و همچنین جلب سرمایه‌گذاری خواهد شد.

سروری

به گزارش همشهری آنلاین، «پرویز سروری»، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در سالن اجتماعات شهرداری منطقه١٧ حضور یافت و در جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه١٧ با شهروندان شرکت کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان قرار گرفت.

او سپس همراه شهردار و مدیران شهری منطقه١٧ از ادارات مختلف شهرداری دیدن کرد. پس از آن، به همراه «رضا شنگی» شهردار، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری از محدوده منطقه١٧ بازدید کرد و در جریان پیشرفت و روند برخی از پروژه‌های مهم این منطقه قرار گرفت.

سروری در این بازدید از پروژه احداث زیرگذرهای سواره‌رو حریم خط آهن تهران-اهواز، زمین چمن صالحان، ایستگاه پردازش پسماندهای خشک منطقه و بوستان یک هکتاری در حال ساخت منطقه١٧ بازدید کرد.

سپس به دیدار خانواده شهید والامقام دوران دفاع مقدس، شهید «علی علیشاهی»، رفت و بعد از آن در جلسه شورایاران، معتمدین و نخبگان محله‌های مختلف منطقه١٧ حضور پیدا کرد. در این جلسه شورایاران و معتمدان محله‌ها درباره مهم‌ترین مسائل و مشکلات شهروندان با او صحبت کردند و پیشنهادهایی درباره حل مسائل گوناگون نیز ارائه دادند.

کد خبر 702233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha